قدس آنلاین - کرمان : تفاهم نامه جدیدی فی مابین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان زرند در" اجرای طرح زرند کاندید ای پایتخت کتاب ایران" امضا شد.

اجرای طرح زرند کاندیدای پایتخت کتاب ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند  گفت : از بارزترین اهداف این تفاهم نامه، ایجاد زمینه تعامل سازنده بین مجریان طرح و جامعه فرهنگیان است، چرا که پتانسیل های موجود دربین دانش آموزان و فرهنگیان از مهمترین دلایل اجرا شدن بهتر طرح زرند، پایتخت کتاب ایران است .

وی افزود : تلاش می کنیم که با ویژه برنامه هایی که بصورت محورهای همکاری قید شده،  نسبت به ترویج فرهنگ مطالعه در این نهاد ارزشمند گام برداریم.

رشیدی با تشکر از مدیریت وکارکنان آموزش و پرورش تصریح کرد : امضاء این سند همکاری از نظر ما بسیار مهم است چرا که هماهنگی طرفین جهت توجه دادن آحاد جامعه به اهمیت مطالعه و کتابخوانی را به عنوان امری مهم در دستور کار قرار می دهد.

کاظمی، مدیر آموزش و پرورش زرند ضمن اعلام  حمایت از طرح مذکور گفت: این نهاد آماده است تا جهت افزایش سرانه مطالعه در بین جامعه فرهنگیان ، دانش آموزان و البته در چهار چوب مقررات و ضوابط درون سازمانی به تحقق این طرح خوب کمک نماید.

براساس این تفاهم نامه ٩طرح وایده متفاوت در حوزه دانش آموزان، اولیاء و مربیان اجرا خواهد شد که بدون تردید نقش مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه مطالعه  در جامعه فرهنگیان خواهد داشت .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.